RSS

En dålig nyhet, men två bra!

11 Aug

Jag borde ha förstått det.

Struntar jag i paraplyet börjar det regna. Glömmer jag treon hemma får jag migrän. Men om jag för en gångs skull tar med tandborsten & p-pillren så blir jag naturligtvis inte inbjuden att sova över. Så det är självklart helt följdriktigt att när jag till slut tagit mig i kragen och sagt upp lägenheten i Örebro (för den kan ju inte stå där och ticka pengar hur mycket jag än vill ha kvar den) så blir jag inom loppet av tre dagar erbjuden frilansjobb i Örebro SAMT blir kallad till anställningsintervju för ett jobb jag trodde var tillsatt för länge sedan, också i Örebro.

Fast inte för att jag bryr mig jättemycket, jag är skitglad för båda chanserna. Och det känns skönt att jag får screwa upp iallafall en av dem utan att allt faller på det. Så nu åker jag till Örebro, för näst sista gången till min lägenhet skulle jag tro. Weird!

 
1 kommentar

Publicerat av på 11 augusti 2010 i Allmänt

 

Etiketter: , ,

Ett svar till “En dålig nyhet, men två bra!

  1. Torsken

    12 augusti 2010 at 11:41

    welcome :) hör av dig i em när du e klar :P

     

Kommentera

 
Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

