RSS

I wish…

06 Aug

Hej folk, jag fyller ju år om mindre än en månad! Jag gör som Patsy och skriver en överdriven och utopisk önskelista. (Fast jag menar varje ord, tro inget annat.)

* Biljetter till Green Day i Globen 11 oktober + någon att gå med.

* Specialdeluxlimiterade versionen av 21st Century Breakdown.

* Billie Joe Armstrong.

* En dusch installerad i min lägenhet i Örebro.

* En frys.

* En dövfest varje helg.

* Min höstpraktik i Linköping.

* En helårsprenumeration på Spotify Premium.

* DVD-boxar: Gilmore Girls säsong 6 och uppåt, Ally McBeal säsong 4 och 5, Scrubs säsong 7 och uppåt, Desperate Housewives säsong 5. (Jag tror att de flesta av de här inte finns. Men jag sa ju att önskelistan var utopisk!)

* En ny säng.

* H/D-doujinshis från Lillithium.

Ska fundera en stund till om jag kommer på något mer hutlöst dyrt och/eller ouppnåeligt att önska mig.

 
10 kommentarer

Publicerat av på 06 augusti 2009 i Allmänt

 

10 svar till “I wish…

  1. Torsken

    07 augusti 2009 at 0:16

    OM…du mo all förmodan får 2 biljetter till green day men ingen som följer med, då kan det vara min present :)

     
    • MarySaintMary

      07 augusti 2009 at 19:02

      Haha! Det är nog ingen risk, men jag ska ha det i åtanke :)

       
  2. carro

    07 augusti 2009 at 7:37

    ja skrev om nåt jävligt intresant.. haha

    nää ja va me i nn tävling där man angav sin blogg så antar att det va där ifrån folket hittade mej.. Äntligen upptäckt!

    haha

     
    • MarySaintMary

      07 augusti 2009 at 19:02

      Aha. Smart :)

       
  3. Sleepless

    08 augusti 2009 at 14:43

    Inga biljetter till GD jag heller. *POUT TO END ALL POUTS*

     
    • MarySaintMary

      08 augusti 2009 at 19:46

      Det suger verkligen. Och även om jag har råd så tänker jag av REN PRINCIP inte betala 1300:- till nåt jävla slutsålt.se eller vad de nu heter, som köper in mängder av biljetter och tjänar grova pengar på oss som var lite för långsamma.

       
  4. Benjy

    09 augusti 2009 at 20:41

    Jag försökte ju beställa Lillithiumgrejer en gång, men det blev error. De pengarna är hos nån annan i Japan nu.

     
    • MarySaintMary

      09 augusti 2009 at 22:01

      Va? Fick du inte tillbaka pengarna? :S Det visste jag inte! Förlåt mig för mina konstiga önskningar!

       
  5. struntlillstrumpa

    10 augusti 2009 at 12:04

    Gilmore girls-boxarna står jämt på i dvd:n här hemma :)

     
    • MarySaintMary

      10 augusti 2009 at 13:24

      Mmm, de är underbara!

       

Kommentera

 
