RSS

Melodiklubben

21 Aug

Jag är kär.

Fler favoriter.

 
7 kommentarer

Publicerat av på 21 augusti 2009 i Musik

 

Etiketter:

7 svar till “Melodiklubben

  1. Elisabeth

    21 augusti 2009 at 15:21

    oohh ja de är ju så bra <3 och sjukt sköna live.
    älskar att dansa till dem. och deras musik passar fint till typ spinning-pass och så (spinning som annars är så tråkigt liksom)

     
    • MarySaintMary

      21 augusti 2009 at 17:17

      Haha, jaa, det kan jag tänka mig, fast spinning är väl inte det första jag tänker på när jag hör Melody Club. Jag ska se dem live i Rejmyre nästa helg, av alla ställen!

       
  2. Hansen

    23 augusti 2009 at 16:35

    Men, men, men… Den där låten är ju inte med på Goodbye To Romance?
    Måste bara tillägga att MC är total grymma. Skogsröjets höjdpunkt tillsammans med JohnOssi!

     
    • MarySaintMary

      23 augusti 2009 at 19:37

      Nä…men det är inte jag som har gjort videon :) Mmm, skogsröjet ska bli skitskoj. Melody Club, Johnossi och Sonic Surf City :D

       
  3. Hansen

    23 augusti 2009 at 16:36

    Ah, insåg nu att den var på Music Machine… Äger inte den skivan, tabbe av mig;)

     
  4. Elisabeth

    29 augusti 2009 at 18:09

    Haha jag tänker på spinning när jag hör Palace station just för att jag har haft spinningpass där den låten funnits med. och tror cover girl varit med nån gång också. sköna låtar att ha spinning till i alla fall,och gör det extra roligare eftersom (som sagt) spinning är så sjukt jävla tråkigt.

     
    • MarySaintMary

      30 augusti 2009 at 15:05

      Haha, udda association. Spinning lär ju vara trist, har aldrig provat.

      Jag såg dem igår kväll. Stod längst fram bland alla 15-åriga tjejer och hoppade och sjöng med (och nös på alla, haha). De körde Palace Station som sista låt. Dock blev det ingen Electric, lite besviken.

       

Kommentera

 
