RSS

I, interpretor.

27 Aug

Jag har varit på läger med klassen (skolan) nu i två dagar, på vilket vi alla har fått chansen att tolka. Och jag säger bara: SÅ HIMLA KUL! Helt underbart att få prova på taltolkning (som jag fick göra) inför hela skolan (och fatta de kritiska ögonen, bara tolkstuderande liksom), och känna: Jag klarade det! Det gick skitbra! Och helt fantastiskt att se hur sjukt bra alla andra var också. Vi är grupp fem nu och vi sparkar stjärt!

Three down, one to go!

(Och så många utropstecken har jag aldrig tidigare skrivit i ett och samma blogginlägg.)

 
6 kommentarer

Publicerat av på 27 augusti 2009 i Allmänt, Teckenspråk

 

Etiketter:

6 svar till “I, interpretor.

  1. Patsy

    27 augusti 2009 at 18:36

    You go girl!

     
    • MarySaintMary

      27 augusti 2009 at 19:17

      Pepp pepp pepp :)

       
  2. Benjy

    28 augusti 2009 at 11:20

    Men du är ju duktig! Det visste vi redan! :-)

     
    • MarySaintMary

      28 augusti 2009 at 11:51

      Tack sötnos! Jag visste också det, men inte att jag var SÅ duktig!

       
  3. carro

    28 augusti 2009 at 17:43

    kul att de känns RÄTT inför tolksituationerna!! Du kommer blir en bra tolk!

     
    • MarySaintMary

      28 augusti 2009 at 21:51

      Tack för att du tror på mig! :)

       

Kommentera

 
