RSS

Saker jag tänker när jag ser på Twilight

22 Sep

* Alltså, Robert Pattinson är inte så jävla snygg.

* Kan han inte bara säga att han har linser? Frågan måste ju ha dykt upp förut och han borde ha kommit på ett bra svar tidigare.

* Det där måste vara världens bästa filmkyss alla kategorier.

* Kunde inte Jacob fått vara lika snygg som han var i min fantasi efter att jag läst boken?

* Det är så jävla fail när Edward ska typ springa jättefort med Bella på ryggen och hoppa runt i träd och sånt. Fanns det INGET bättre sätt de kunde ha löst det på?

* Om Twilight vore tecknad hade den varit anime.

* Stephenie Meyers cameo var ju jävligt smidig. Not.

 
10 kommentarer

Skrivet av på 22 september 2009 i Film, Hett

 

Etiketter: , ,

10 svar till “Saker jag tänker när jag ser på Twilight

  1. Mickis

    22 september 2009 at 21:12

    Han är gudomligt snygg och sexig i filmen! Twillight slår till och med Dirtydancing och det är storslaget för mig!!! TÄnk om edward inte vore vampyr och inte vore en karaktär då hade jag varit kär!;;;;

     
    • MarySaintMary

      22 september 2009 at 22:27

      Haha! Det går alldeles utmärkt att vara kär i påhittade karaktärer, även vampyrer. :)

       
  2. Torsken

    22 september 2009 at 23:32

    Jag har precis kollat färdigt filmen :) helt kär…jag håller med dig på alla punkter utom första, eller jag e nog kär i hans karaktär mer än hans utseende! fast han e jefligt snygg oxå :P

     
    • MarySaintMary

      23 september 2009 at 7:20

      Hehe. Jag är ganska okär i Edward. Det är nog nåt fel på mig.

       
  3. Rajson

    23 september 2009 at 22:14

    Tack för din kommentar på ”Musikfoto”!
    ”problemet” är att vissa känner att de ej får tillräcklig feedback.Lovade att ta upp detta, men det viktigaste är att var en gör som de vill. Det ska vara kul -inga tvång. Jag fortsätter som tidigare så länge det finns intresse!
    Ha det gôtt!

     
  4. Mickis

    23 september 2009 at 22:36

    Hur kan du inte vara kär i Edward???!!! Vilken motståndskraft….Jag är totalt lost i hans fina ögon..=)….Tror jag får ta och be jocke skaffa linser…hahahahha,..

     
    • MarySaintMary

      23 september 2009 at 23:09

      Men jag tycker liksom inte han är snygg! Jag tror han ser för manlig ut för min smak ;)

       
  5. Sistermy

    23 februari 2011 at 12:52

    jag tänker på Varför vampyrerna måste glittra i solen. lite lustigt tycker jag… De gillar ju inte sol men ändå…

     
    • MarySaintMary

      23 februari 2011 at 15:06

      jag vet inte. rätt fånigt. men de måste ju ha nån orsak till att de inte kan visa sig i solen, och det skulle väl bli för läskigt om de skulle dö, eller nåt.

       
  6. Sistermy

    23 februari 2011 at 15:13

    Ok. jo.
    Mm, kanske.
    =)

     

Kommentera

 
Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

