RSS

I’d hit it!

23 Sep

Folk har av någon anledning fått för sig att jag gillar yngre killar. Förstår inte vad de har fått det ifrån!

*försöker se oskyldig ut* *misslyckas kapitalt*

Eller jo okej då, det är helt sant. Men jag är iallafall inget fan av Robert Pattinson! Här kommer några bättre alternativ. Alltså:

Lista över killar som är yngre än jag och som jag inte skulle sparka ur sängen:

1. Zac Efron (22)

Edit 2010-12-14: People who find my blog by googling this guy might like my Tumblr better: http://marysaintmary.tumblr.com

Zac Efron

2. Ash Stymest (18)

Ash Stymest

3. Johan Palm (17)

Johan Palm

4. Han i Tokio Hotel (20)

Han i Tokio Hotel

 
14 kommentarer

Publicerat av på 23 september 2009 i Hett

 

Etiketter: , , , , ,

14 svar till “I’d hit it!

  1. Femma

    24 september 2009 at 10:08

    Jag tror Johan Palm är jättedum

     
    • MarySaintMary

      24 september 2009 at 12:52

      Dum som i osmart eller dum som i elak?

       
  2. Patsy

    24 september 2009 at 14:34

    Ja, inte har vi samma killsmak iallafall…
    Tycker han i Tokio Hotel är ASful!

     
    • MarySaintMary

      24 september 2009 at 15:46

      Nä, jag vet :)

       
  3. Lottie

    24 september 2009 at 23:33

    Ja du, med Bill Kaulitz får du ilsken konkurrens från min dotter! Så se upp noga med den du!! ;-) För min del känns det ansiktet något uttjatat, finns liksom överallt, inte bara om man går in i tonårsrummet, i mitt hem, … på posters, på böcker, på skivor, på suddgummin, på t-shirt, på nyckelringar, på msn … och på blyertsteckningar!! Så illa är det väl inte hos dig i alla fall.
    När jag var 33 hade jag en grej med en kille på 25, höll i tre hela månader faktiskt. ;-)

     
    • MarySaintMary

      25 september 2009 at 12:21

      Hur gammal är din dotter, typ 13 va? Känns som att det är ungefär den åldern jag konkurrerar med när det gäller alla på den här listan. Och känns som att då kanske jag faktiskt har något att sätta emot ;)

      Förstår att det inte höll, 25 är ju GAMMALT!

      (skoja)

       
  4. Hansen

    25 september 2009 at 15:09

    Men Mary, döp om dig till ”Oh my, my god mary, what do i think?!”.
    Din killsmak var ingen julgransmat.
    Zac Effron – Ganska överskattad, en sån människa som tyvärr vet om att han ser bra ut så man spryr.
    Ash Stymest – Aldrig hört talas om, och ganska dålig bild.
    Johan Palm (?!) – En liten snorunge som tror han äger världen, är lill-gammal och tror han är något, så otrligt smart – så man bara vill slå honom.
    Bill Kaulitz(?) – Kolla TH’s framträdande från MTV EMA galan 2007, grym show! (http://www.youtube.com/watch?v=qZ3oiWOqdlo) Annars är han ful, kan tilläggas.

    Oj, va elak jag känner mig nu när jag bara sa skit om alla:)

     
    • MarySaintMary

      25 september 2009 at 15:18

      Lol. Vilken killsmak ska jag ha för att det ska passa dig då?

       
  5. Hansen

    25 september 2009 at 15:19

    Oj, svår fråga.
    Det får bli en…Blandning mellan…Billy Joe Armstrong, mig själv och någon lite mer muskulös.. haha

     
    • MarySaintMary

      25 september 2009 at 15:37

      Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det där. Du tycker alltså att jag hellre skulle lagt upp en bild på DIG under rubriken ”I’d hit it!”? Du är rolig :)

      Billie Joe försöker jag glömma bort att han finns eftersom jag inte har någon biljett till Green Day. Och muskler är väl inte riktigt min grej.

       
  6. Hansen

    25 september 2009 at 15:59

    Hahaha, salta lite extra på mitt inlägg kanske…
    Men jag kan säga hellre hår än muskler.

    JAG HAR BILJETT TILL GREEN DAY!

     
    • MarySaintMary

      25 september 2009 at 16:07

      TYST!

       
  7. Hanna

    04 november 2009 at 14:36

    På din lista är väl Zac den enda jag håller med om. Och han skiljer sig ganska hårt i stil från de andra tre… Märkligast på listan är helt klart Palm, men jag menar att vara från Mjölby ger en ju det där lilla extra!! ;) haha

     
    • MarySaintMary

      04 november 2009 at 15:29

      Haha :) Jag vet inte om jag visste att han var från Mjölby. Du kanske kan fixa hans nummer? För alla i Mjölby känner väl varann, eller? ^^

       

Kommentera

 
