RSS

MarySaintMary vältrar sig i självömkan

10 Okt

Imorgon åker jag till Falkenberg. Har alldeles för mycket packning för att orka bära, men för lite för att klara mig i fyra veckor (tvätta kostar 80:-/maskin). Kommer dessutom komma fram till mitt hotell ungefär samtidigt som folk kommer börja anlända till Stockholm och vara exhalterade över detta:

Och på Tradera finns sånt här:

Billiga biljetterOch nu får man inte skriva dryga kommentarer för nu är jag ledsen på riktigt. Fast man får ringa mig under nån bra låt på konserten om man vill. Jag kanske blir glad då. (Telefonnummer finns på min facebookprofil.)

 
4 kommentarer

Publicerat av på 10 oktober 2009 i Musik

 

Etiketter: ,

4 svar till “MarySaintMary vältrar sig i självömkan

  1. Torsken

    11 oktober 2009 at 10:45

    när åker du?? jag har inte packat…tror att jag inte behöver åka om jag inte packar!

     
    • MarySaintMary

      11 oktober 2009 at 12:12

      Smart tänkt! Jag åker hemifrån strax, från Norrköping 14.35.

       
  2. carro

    17 oktober 2009 at 8:31

    jasså är det Falkenberg du håller till. Jag läser dina inlägg i lite fel ordning känner jag=) Jag är nästan i Falkenberg nästa helg, ska till Ullared!!=)
    Bara en liten upplysning. Haha

     
    • MarySaintMary

      17 oktober 2009 at 17:53

      Haha, såklart du ska till Ullared. Jag är inte förvånad :) Vet inte om jag kommer vara här eller åka hem den helgen.

       

Kommentera

 
