RSS

MarySaintMary i Falkenberg

11 Okt

Nu är jag framme på mitt hotell i Falkenberg. Det verkar soft, väldigt litet och familjärt. Har suttit i foajen och ätit en smörgås och kollat uppkopplingen, den funkar sådär (nästan inte alls) här uppe på rummet men där nere är den bra. (Går ner när jag ska posta detta.) Får se hur jag ska lösa det, kanske får skaffa något mobilt bredband eller nåt. Jag ska ju vara här i fyra veckor och internet är ju ändå min bästa vän, liksom.

Resan hit gick…förskräckligt egentligen, tåget från Hässleholm där jag skulle byta var inställt, så jag fick åka buss därifrån, försenad buss dessutom. Kom fram vid åttatiden fast jag skulle ha varit framme 20 i 7. Men fram kom jag iallafall och det är ju det viktigaste.

Och så blir jag uppdaterad från Green Day-konserten titt som tätt av DARLING Joakim. :D :D :D I SO owe you!

Imorgon ska jag möta min handledare halv nio här vid hotellet, sen ska vi kolla in tolkcentralen och sen har jag ZOMG UPPDRAG! klockan 10. Peppad!

Edit: Fast jag är faktiskt ledsen på riktigt över Green Day. Lyssnar på Bullet in a Bible (när uppkopplingen fungerar) ikväll, och ser ut såhär:

Ledsen

 
9 kommentarer

Publicerat av på 11 oktober 2009 i Allmänt

 

Etiketter: , ,

9 svar till “MarySaintMary i Falkenberg

  1. Torsken

    11 oktober 2009 at 22:55

    skönt att du kom fram! :D jag har diskmaskin på mitt rum :P love it!

     
    • MarySaintMary

      11 oktober 2009 at 23:04

      Fan vad schysst!

       
  2. Karin

    12 oktober 2009 at 19:05

    Jobbigt att resan blev tok, men du slapp byta rum på hotellet i alla fall och du slapp bli inlåst av hotellpersonalen. Plus att jag inte har nån diskmaskin så nu tycker jag väldigt synd om mig själv, och dig lite också.

     
    • MarySaintMary

      12 oktober 2009 at 19:34

      Hahaha! Stackars Karin. Var blev du inlåst nånstans? Jag har inte heller någon diskmaskin, inte ens ett diskställ faktiskt.

       
  3. Torsken

    12 oktober 2009 at 19:13

    oj…vilken ledsen bild, fick inte upp den igår!!!

     
    • MarySaintMary

      12 oktober 2009 at 19:34

      Nä, jag la till den efteråt. När jag hade lyssnat på Bullet in a Bible, då blev jag sådär ledsen.

       
  4. Benjy

    20 oktober 2009 at 13:53

    Älskling! Du är så fin och jag älskar dig! Det kommer nog fler chanser!

     
    • MarySaintMary

      20 oktober 2009 at 20:54

      Raring :)

      Jag mår fortfarande dåligt över det, så det hoppas jag verkligen.

       

Kommentera

 
