RSS

Oh Billie…

20 Okt

OMG kolla liksom vad jag hittade igår när jag letade efter klipp på Billie Joe!

Det finns typ 100 liknande klipp på youtube, men det här är roligast, på grund av följande dialog:

Billie Joe: ”Sorry, I don’t mastrubate anymore.”
Random tjej i publiken (med panik i rösten): ”DAMMIT!”

Det var inte jag. Men det hade kunnat vara.

Och internet är verkligen en fantastisk uppfinning må jag säga. Hittade nämligen även en LiveJournal-sida vid namn Let’s Fist Billie Joe: The Kinky Green Day Fic Com, med helt fantastiska saker på. Green Day har sex med tjejer (lite äckligt, jag vet), Green Day har sex med killar, Green Day har sex med varann, Green Day har sex med sina instrument. Så härligt oseriöst och underbart, jag vet inte när jag ska skratta och när jag ska…eh…göra nåt annat.

“Billie Joe,” Tre’s voice had dropped and there was no hiding the hard flesh pressing through his jeans against Billie. “you’ve been bad.” Billie whined a little as Mike dug the heel of his palm into the singer’s jeans. “You need to learn a lesson.”

(Jag är störd, jag vet.)

 
2 kommentarer

Publicerat av på 20 oktober 2009 i Hett

 

Etiketter: , ,

2 svar till “Oh Billie…

  1. Benjy

    28 oktober 2009 at 23:42

    Haha! Men jag tycker om dig ändå! Eller just därför kanske?

     
    • MarySaintMary

      29 oktober 2009 at 14:25

      Det känns skönt att höra :)

       

Kommentera

 
