RSS

All your sanity and wits they will all vanish, i promise

15 Nov

Jag får kommentarer ibland om att jag borde vara lite mer positiv till saker och ting. Så eftersom jag bloggade om en hårfärgning jag inte gillade häromdagen, tänkte jag väga upp min karma lite med en bild på en hårfärgning jag verkligen gillar. Får jag presentera min pojkvän, min älskling, min sämre hälft, mitt ligg: Benjamin, I Lila Hår!

Benjamin starts wearing purple

(Ps. Jag tror egentligen färgen är mer ”purple” än ”violet”, men jag är ingen expert på färgnyanser i engelskan.)

 
2 kommentarer

Publicerat av på 15 november 2009 i Allmänt, Musik

 

Etiketter: , ,

2 svar till “All your sanity and wits they will all vanish, i promise

  1. Benjy

    17 november 2009 at 1:14

    Raring! Och fan vad snygg jag är!

     
    • MarySaintMary

      17 november 2009 at 9:14

      Javet!

       

Kommentera

 
