RSS

Country girl gets mama a house on the top of the world

02 Dec

Jag har haft en oinspirerad månad när det gäller allt, även musik. Därför sparar jag min novemberspotifylista en månad till och hoppas att det ska göra den bättre. Däremot upptäckte jag när jag tittade igenom min vanliga playlist att det fanns några låtar där som jag har haft hur länge som helst utan att tröttna på, för att de är så jävla bra. Tänkte dela med mig av dem. Bara låtar man blir glad av!

Primal Scream: Country Girl

Teddybears: Get Mama a House

Shonen Knife: Top of the World

(Vet att videorna är tråkiga, försökte hitta dem med bäst ljudkvalité. Men som sagt finns ju alla låtarna på Spotify iallafall.)

 
4 kommentarer

Publicerat av på 02 december 2009 i Musik

 

Etiketter: , ,

4 svar till “Country girl gets mama a house on the top of the world

  1. Hansen

    03 december 2009 at 16:29

    Primal Scream låten, den nördade jag rejält ett bra tag. Mycket härlig låt!

     
    • MarySaintMary

      03 december 2009 at 16:53

      ”Härlig” är precis rätt ord!

       
  2. ChristerMagister

    03 december 2009 at 19:08

    Ja, nu blev jag glad! :-)

    Country Girl är nog däremot den enda låten jag skulle kunna ha någon längre tid i spellistan.

     

Kommentera

 
