RSS

Vad är klockan?

06 Dec

Såg att jag hade fått jättemycket besök på min blogg idag, och upptäckte att det var för att jag råkade vara ärlig på Tjuvlyssnat och skriva att jag tycker att det är svårare att avläsa analoga klockor utan siffror än analoga klockor med siffror. Alltså såna här:

För när jag ser en sån klocka måste jag tänka efter lite innan jag ser vad den är, till skillnad från om den har siffror. På grund av det tyckte folk på Tjuvlyssnat att jag var ointelligent, och därför, får man förmoda, klickade de sig sedan in på min blogg. Jag har aldrig känt mig ointelligent förut, det kanske kan vara kul att prova på som omväxling!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 06 december 2009 i Allmänt

 

Etiketter: , , ,

2 svar till “Vad är klockan?

  1. Benjy

    07 december 2009 at 22:47

    jag tycker att just den där var klurig eftersom visarna var för lika varandra.

     
    • MarySaintMary

      07 december 2009 at 22:48

      ja, det med.

       

Kommentera

 
