RSS

MarySaintMary tipsar om julmusik

07 Dec

Jag har verkligen fastnat för Tori Amos nya julskiva! Midwinter Graces heter den och finns på Spotify. Jag brukar ha lite svårt med julskivor, jag menar, de är himla trevliga och mysiga mellan första och 24 december, men efter det brukar jag må illa av dem de närmaste 11 månaderna. Men Midwinter Graces är ganska ”allround” (jag vet inte om den har marknadsförts som julskiva ens) och jag tror definitivt jag kommer kunna lyssna på den, åtminstone de flesta låtar, i januari också. Den är väldigt karaktäristisk för Tori men med ett lite lugnare uttryck.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 07 december 2009 i Musik

 

Etiketter: , ,

2 svar till “MarySaintMary tipsar om julmusik

  1. Benjy

    07 december 2009 at 22:50

    den ska väl passa hela vintern, typ? tori borde komma hit till sverige!

     
    • MarySaintMary

      07 december 2009 at 22:56

      ja och JA!

       

Kommentera

 
