RSS

MarySaintMary är bakis

26 Dec

Klockan är nu 21:21 och jag börjar sakta återgå till mitt normala jag. Episkt juldagsfirande inatt, snubblade i säng klockan 8 i morse. Festandet innehöll bland annat följande:

* Förfestande med Pats, Benjy, Youtube, Spotify, Henrik på högtalartelefon och en flaska vin. (Note to self: jag behöver inte en hel flaska vin på en förfest.)

* Finspångs hetaste inneställe (OMG!) som sålde drinkar till det hutlösa priset av 120:- (Som jag inte heller hade behövt.)

* Gamla bekanta som inte kände igen mig på grund av min hårfärg.

* [minnesluckor, säkert innehållande en massa folk, förlåt]

* En taxiresa under vilken jag satt på golvet.

* En efterfest med bland annat den obligatoriska killen som till hälften stöter på och till hälften drygar sig med mig och försöker bevisa att han är smartare än jag. (Vilket aldrig någonsin har lyckats, som ni säkert förstår.)

* Hundra miljoners miljarders jättejätteroliga skämt av typen ta upp ett kvitto från bordet och säga ”nu är vi kvitt!”. (Det är roligt i vanliga fall, det är hundra gånger roligare klockan 6 på morgonen när alla är fulla och övertrötta.)

* En kall och jävligt lång promenad genom hela Finspång (Kapellvägen till Nyhem) mellan klockan 7 och 8 på morgonen.

Och idag har jag lyckats äta typ 10 ärtor, en knäckebrödsskiva utan pålägg, en halv mugg fil och en skål blåbärskräm. Mår så jävla illa. Det var så jävla värt det.

 
5 kommentarer

Publicerat av på 26 december 2009 i Allmänt

 

Etiketter: , ,

5 svar till “MarySaintMary är bakis

  1. homosexmuel

    27 december 2009 at 13:11

    haha ”den obligatoriska killen som till hälften stöter på och till hälften drygar sig med mig”.. karlar alltså, klockren beskrivning av (vissa av) dem/oss.

     
    • MarySaintMary

      27 december 2009 at 19:13

      Du känner igen dig? Haha. Basårruvet så har jag genomskådat er :)

       
  2. homosexmuel

    29 december 2009 at 4:35

    haha, jag känner igen mig ALLT FÖR väl.. var med om en sån här snubbe häromkvällen som stötte på min tjejkompis.. jag HATADE honom, men lik förbannat hamnar man där själv ibland. är man snubbe så är man.

     
  3. Patsy

    01 januari 2010 at 19:01

    Det var jäkligt roligt, haha, JÄVLIGT faktiskt.
    Nästa år kommer jag vara barnfri både nyår och jul, haha, då jäklar!

     
    • MarySaintMary

      01 januari 2010 at 21:45

      fy faan vilka skämt vi ska dra då!

       

Kommentera

 
