RSS

Icke-favorit i repris

28 Feb

Ja, så, eh, eftersom de vägrade operera bort blindtarmen sist så fick Benjamin åka akut till sjukhuset i natt igen. Och jag tycker inte om det här! Borde sova men hur lätt är det då? Och imorgon måste jag åka ”hem” till Örebro klockan två, det sista jag vill göra just nu känns det som.

Vet inte vad som händer. Gillar inte att inte veta vad som händer.

Edit 05.12: och nu har de skickat hem honom med 2 panodil!? Vet inte om jag ska vara lättad eller oroad? Kanske kan sova nu iallafall…

 
5 kommentarer

Publicerat av på 28 februari 2010 i Allmänt

 

5 svar till “Icke-favorit i repris

  1. Patsy

    28 februari 2010 at 8:31

    Alltså… jag blir orolig.
    Eller just att dom inte hittar nåt, det är ju skitläskigt.
    Tänk om det är nåt som de inte hittar liksom bara för att de inte letar tillräckligt?
    Fyfan.
    Hoppas det känns bättre i magen idag.

     
    • MarySaintMary

      28 februari 2010 at 16:07

      Jag vet, jag tänker också så. Men de hade ju gjort en massa tester iallafall…

       
  2. carro

    01 mars 2010 at 17:31

    åh stackarn. Hoppas det ordnar sig!!

     
    • MarySaintMary

      01 mars 2010 at 19:49

      Ja, hoppas inte det var nåt allvarligt som de inte hittade bara.

       
  3. Benjy

    09 mars 2010 at 22:49

    Raring! Men det var ju tydligen inte blindtarmen. Det blir nog bra, det här!

     

Kommentera

 
