RSS

Sista avstämningen! *dramatisk musik*

11 Mar

Sista avstämningen nu, med risk för omprov, och sista chansen att fixa till alla sina små egenheter innan det är dags för slutpraktik och jobb. Så nu lägger jag ner all min energi på att göra detta så bra som möjligt!

Haha! NOT!

Lista över saker jag aldrig känner ett behov av att göra annars, men som helt plötsligt känns jätteviktiga när jag har avstämningsperiod:

* Dammsuga

* Hålla efter disken

* Göra ordning i hyllorna i köket

* Baka scones till frukost

* Göra rent speglarna

* Vika och göra iordning all tvätt direkt efter att jag har tvättat den

* Läsa extra mycket i nån bok

* Lösa gamla halvfärdiga korsord

Men jag börjar få slut på ursäkter nu. Jag har ju trots allt varit hemma hela dagen. Första halvan av dagen hade jag som ursäkt att jag inte kunde kolla på avstämningsfilmerna eftersom jag fick ont i huvudet av att sitta framför en datorskärm. Vad jag gjorde istället? Facebookade. Jag är verkligen SÄMST på att plugga.

 
7 kommentarer

Publicerat av på 11 mars 2010 i Allmänt

 

Etiketter: , , ,

7 svar till “Sista avstämningen! *dramatisk musik*

  1. Torsken

    11 mars 2010 at 21:55

    haha…men se det positivt, det blev rent! jag får ju panik och borde städa och plugga men gör istället INGENTING :P

     
    • MarySaintMary

      11 mars 2010 at 22:31

      nja…det är mer den här:

      Ska jag göra min avstämning?
      Nä…det ser ju för jävligt ut härinne, jag måste dammsuga innan jag börjar.
      *sitter kvar i soffan*
      *tänker på dammsugning*

      Alltså samma som du…

       
  2. Patsy

    12 mars 2010 at 17:28

    Hahaha, ”*tänker på dammsugning*” hahaha!
    Maria, du är ju duktig ändå, även om du inte pluggar, eller ja, du HAR varit iaf.

     
    • MarySaintMary

      12 mars 2010 at 19:21

      Ja, fast grejen här är att det är en uppgift som måste dels tänkas ut och dels lämnas in för att det jag presterar i skolan ska räknas. Typ. Lite svårt att förklara såhär.

       
  3. carro

    13 mars 2010 at 9:01

    haha kænner igen det dær!!

     
  4. KajsaLisa

    13 mars 2010 at 19:37

    Det kan ju vara skönt att slappa ibland också, du behöver ju inte vara så luttersk.

     
    • MarySaintMary

      14 mars 2010 at 17:20

      Nae, såklart inte, men just nu är det sista rycket och min framtid hänger typ på det här, så har lite lätt ångest…

       

Kommentera

 
