RSS

Istället för avstämning, del 2

23 Mar

Jag trodde jag hade slut på undanflykter, men nejdå. Lista över saker man kan göra istället för att jobba med avstämning, del 2 (och observera att jag nu kommit in på de meningslösa sakerna):

* Äta pistaschnötter.

* Kolla på My Chemical Romance-videor på Youtube.

Testosteronish!

* Chatta med folk till klockan 01.00.

* Sova till tio.

* Läsa Billie Joe/Gerard Way-slash.

* Spela Mafia Wars.

Btw, Bright Eyes var inte helt rätt ute med I want a boy so drunk he doesn’t talk. Jag känner att vad jag behöver är a boy so drunk he talks.

 
3 kommentarer

Publicerat av på 23 mars 2010 i Allmänt, Hett, Musik

 

Etiketter: , ,

3 svar till “Istället för avstämning, del 2

  1. Hansen

    23 mars 2010 at 22:56

    Hahahahahahahahaha!

     
    • MarySaintMary

      23 mars 2010 at 23:03

      Skratta du. Jag ska nog gå till botten med det här…till botten på en flaska kosken!

       

Kommentera

 
