RSS

7 timmars telefonsex

28 Mar

I fredags började ledigheten, och det första jag gjorde var att ta en tripp till Tierp tillsammans med Benjamin och hälsa på Patsy och Henrik. Vi sov där två nätter och drack asgod bål och blev fulla och hade det allmänt trevligt. Tyvärr ligger Tierp så jävla långt bort så det tog 7 timmar att åka hem igen, men det får det väl vara värt, förresten är det inget avstånd i norrländska mått mätt och jag fick en bok läst på kuppen: PhonePhucker av Tanja Suhinina. Den handlar om när hon jobbade som telefonsexförsäljare, den är sjukt rolig, intressant och lättläst så läs den! *rekommenderar* (Oj, nu när jag förklarade sådär så kändes det som en jättetöntig bok som jag absolut inte vill läsa…men den är skitbra, hon är värsta intelligenta och har en massa feministiska och språkliga analyser och sådär (fast det är inte tungt, det är bara roligt och intressant). LÄS!)

Nu är jag hemma efter ett kort stopp i Örebro, där jag hämtade min packning, för NU ÄR DET LOV! Mitt sista lov någonsin, för övrigt. Detta kommer att tillbringas softandes i Finspång, om jag får bestämma. Och det får jag ju, mhehehe.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 28 mars 2010 i Allmänt, Läsning

 

Etiketter: ,

2 svar till “7 timmars telefonsex

  1. Tanja

    28 mars 2010 at 22:25

    Tack! =D

    Jag tycker också den låter skittöntig när jag ska berätta om den för folk.

     
    • MarySaintMary

      29 mars 2010 at 16:42

      Tack själv! För en bra bok alltså. Jag satt på tåget och läste och skrattade och högläste valda delar för min pojkvän. Det måste ha låtit lite lustigt för dem som satt i närheten, inser jag nu… :)

       

Kommentera

 
