RSS

Gårdagens…

04 Apr

”Jag har aldrig”: ”Jag har aldrig fantiserat om sex med mig själv.” (Fyra drack.)

Billigaste: Gå förbi kön till Hotellet och gå rakt in utan att betala. (Fungerar!)

Men lägg av: Slicka nån i örat på dansgolvet. Seriöst?! Var blöt i håret resten av kvällen (kändes det som).

Udda sätt att ragga på: ”Hej, ska vi dansa?” ”Ok!” *dansar en halvminut* *personen i fråga knuffar mig på sin kompis* ”Ta honom, han är singel!” (Fungerar inte.)

Fördom som visade sig stämma: Folk i som går ut i kavaj är moderater.

Diss: ”Du är söt, men du är dum i huvet.” (Okej, jag skäms faktiskt lite över den.)

Fördelning av folk: 50% f d elever, 25% jobbamogård, 25% löst folk.

Drink: Absint. Ger tydligen värsta gladfyllan, synd att det är så äckligt att det är omöjligt att dricka.

Trött-fylle-skämt vid halv 4: Hitta på nya konstiga ord som låter helt sepe.

 
6 kommentarer

Publicerat av på 04 april 2010 i Allmänt

 

Etiketter: , , ,

6 svar till “Gårdagens…

  1. carro

    04 april 2010 at 16:52

    haha låter som en fin fin kväll=)

     
    • MarySaintMary

      04 april 2010 at 17:11

      Det var det! Du skulle varit där!

       
  2. jonathan

    04 april 2010 at 18:53

    haha. supert!
    Jag gillaDE din diss starkt, det var han värd! Tycker då rakt inte att du ska skämmas över den!!

     
    • MarySaintMary

      04 april 2010 at 19:51

      Haha, vad bra. Men jag är lite för snäll innerst inne, får dåligt samvete av sånt.

       
  3. F

    05 april 2010 at 13:29

    haha… så det är ingen fördom detdär med moderaterna trots allt… =)

     
    • MarySaintMary

      05 april 2010 at 15:44

      Nej, men han som hade kavajen blev jätteupprörd för att jag trodde att han var moderat. Fast jag hade rätt!

       

Kommentera

 
