RSS

Idag har jag…

06 Apr

Jag har nog aldrig varit så trött efter en skoldag. Kan bero på en kombination av att skoldagen var elva timmar lång, att jag sov cirka fem timmar i natt och att jag inte har kunnat äta när jag har velat. Jag bah: hej blodsockerfall! Sen fick jag pizza och choklad vid sjutiden, då hamnade jag i sockerkoma istället.

Mmmm…sova…

Iallafall, vad som har hänt är att vi har diskuterat väldigt mycket kring Tanzania och så har vi tolkat lite stand-up och jag har ringt till min handledare i Linköping. Så bara roliga saker!

På fredag lyfter vi. Goddamn!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 06 april 2010 i Allmänt

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
