RSS

Jag förstod väl att verkligheten skulle vara bättre än skolan

28 Apr

Idag har jag träffat min handledare inför praktiken. Känns bra! Dialogen man vill ha:

Jag: Ehm, typ, såhär, piercingar och sånt?
Hon: Ja?
Jag: Jag har ju några. Ska jag…
Hon: Ja, dom får du ta ut på en gång! HAHAHAHAHAHA, nävars, skoja bara.

(För er som inte vet, mina lärare har varit MYCKET negativt inställda till mina, i mitt tycke, rätt diskreta piercingar.)

Jag tror jag kommer gilla Linköping TC. Inte bara på grund av piercingarna såklart, mer på grund av, typ, allt. Läget, inställningen, folket. Allt.

 
4 kommentarer

Publicerat av på 28 april 2010 i Allmänt

 

Etiketter: , ,

4 svar till “Jag förstod väl att verkligheten skulle vara bättre än skolan

  1. Charlotte

    28 april 2010 at 17:43

    Vad bra att det finns några handledare som lever på 2000-talet.

     
    • MarySaintMary

      29 april 2010 at 0:34

      jag tror de flesta är så. det är mest skolan som är strikta. du ska se att det blir bra när du väl får komma ut på praktik!

       
  2. KajsaLisa

    28 april 2010 at 18:49

    Fina bilder, vill se mer:) Du han med fler skolor än jag, sjukhus missade jag också.

     
    • MarySaintMary

      29 april 2010 at 0:34

      Det kommer fler bilder, fast mer på andra saker, tror jag.

       

Kommentera

 
