RSS

Home sweet (almost) home

03 Maj

Fördelar med att ha praktik i Linköping:

1. Jag känner mig hemma när jag hör den fula dialekten.
2. Jag känner mig hemma när jag ser de oranga bussarna.
3. Jag bor så nära resecentrum att det känns som att jag har jättenära hem till Finspång, om jag vill.
4. Jag får uppdrag i Finspång och Norrköping.
5. Jag kan gå på musikal i Norrköping med Benjamin en kväll om jag känner för det, utan att det ens är speciellt krångligt.
6. Jag får busskort betalt av skolan. På detta kan jag åka hem gratis.
7. Jag känner igen de flesta tolkarna.

Nackdelar med att ha praktik i Linköping:

1. Jag känner en del brukare för väl för att få tolka till dem.
2. –

 
4 kommentarer

Publicerat av på 03 maj 2010 i Allmänt

 

Etiketter: , , ,

4 svar till “Home sweet (almost) home

  1. Anton

    03 maj 2010 at 23:21

    Jag vill också ha en sån där ”like/dislike” grej på min blogg. Hur? :D

     
    • MarySaintMary

      04 maj 2010 at 8:13

      Det är en funktion som är inbyggd i WordPress. Men blogspot är väl rätt ”fritt” med vilka koder man får använda vad jag har förstått, så kolla valfri pimp your blog-sida.

       
  2. Charlotte

    04 maj 2010 at 10:13

    Jag vill oxå vara i Lkpg, det skulle passa mig perfekt. Men skönt för dig att du har kommit dit.
    Lycka till och hade bra!

     
    • MarySaintMary

      04 maj 2010 at 17:52

      Vi håller tummarna för att du har lika mycket tur som jag då. Tack detsamma!

       

Kommentera

 
