RSS

Om man vill döda lite tid…

04 Maj

Blev påmind av Akinator när jag läste bloggen Älskade Dumburk. Så himla kul! Akinator är en virtuell ande som ställer 20 frågor om en person du tänker på, och den är faktiskt riktigt duktig.

Dagens skörd:

Rätt på första försöket (ca 20 frågor)
Mikey Way, basist i My Chemical Romance
Mike Dirnt, basist i Green Day
Meg White, trummis i The White Stripes
Shuichi Shindo, från mangan Gravitation

Andra försöket (typ 25 frågor)
Silvia Night (gissade på Jóhanna först så det var ju rätt nära)
Melissa Auf Der Maur, basist i Hole & Smashing Pumpkins mm (gissade på Meg White, haha)
Eric Saade (gissade på Darin!)

Tredje försöket (kanske 30 frågor eller nåt)
Lafayette från True Blood (gissade på en massa tuffa svarta gangsters, typ)

Jag utmanar er att komma med någon hyfsat känd person som den inte klarar på tredje försöket ens. Lycka till!

 
6 kommentarer

Publicerat av på 04 maj 2010 i Allmänt

 

Etiketter: , ,

6 svar till “Om man vill döda lite tid…

  1. Malin

    04 maj 2010 at 22:06

    Haha!

    Hur lyckas han??

    Jag tänkte på Patrick Jane, karaktären i the Mentalist, Ola Salo och Zooey Deschanel och han tog allihop.

     
    • MarySaintMary

      05 maj 2010 at 15:39

      Jag vet, det är som magi när bilden kommer upp och det är rätt! Men jag slog honom med både Mary Woolstonecraft och Stuart i Queer as Folk, hehe.

       
  2. Malin

    05 maj 2010 at 6:37

    Skådespelerskan Toni Collette tog han inte, han gav upp efter försök tre.

     
  3. Elisabeth

    06 maj 2010 at 0:22

    han har inte kunnat Rosie the riveter, Aidan (en av Carries killar i sex and the city), Vargen, Elizabeth Wakefield (en av sweet valley high-tvillingarna) hahaha.
    och första gångerna jag spelade så kunde han inte shane macgowan :D

     
  4. Hansen

    07 maj 2010 at 17:13

    Var Melissa basist i hole? Coolt, hennss låt ”real a lie” nördades flitigt av mig och Anton när den kom.

     
    • MarySaintMary

      07 maj 2010 at 23:04

      Ja, det var hon, men bara på Celebrity Skin, tror jag. Jag har dålig koll på hennes solokarriär, kanske borde kolla upp det.

       

Kommentera

 
