RSS

Yes, I can?

07 Maj

Ja, som ni vet har jag praktik nu och jag är inte sådär jättenöjd med hur det går, så jag har inte riktigt energi till att blogga heller, om ni undrar över tystnaden. Nu är jag iallafall hemma i Finspång över helgen, har ett uppdrag imorgon som jag hoppas kommer gå bra så jag kan peppa lite på nästa vecka.

Benjamin och jag såg nyss på en film (Dave) som handlade om en som råkade bli USA:s president, och han skulle naturligtvis börja införa en massa bra förslag som ingen hade kommit på förut. Och då höll han ett tal på en presskonferens och sa typ ”Can we do this? I think we can.” och Benjamin och jag bara, exakt samtidigt: ”YES WE CAN!”. Helt hjärntvättat, men jag kanske borde ha det som motto för resten av praktiken. Jag måste bara börja tro på det själv först. Att jag kan, alltså.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 07 maj 2010 i Allmänt

 

Etiketter:

2 svar till “Yes, I can?

  1. Torsken

    09 maj 2010 at 15:45

    Jag VET att DU KAN! :)

     
    • MarySaintMary

      09 maj 2010 at 19:37

      Bra där torsk. Nu ska jag taltolka lite nyhetstecken eller nåt och visa mig själv att jag kan!

       

Kommentera

 
