RSS

I want you to do me with a tommy-gun baby

23 Maj

Jag blev introducerad för den här låten igår (av en kompis som, inom parentes sagt, tydligen brukar hänga hemma hos en annan av sina kompisar som tydligen bor ovanför mig, och tortera alla där med sina egenbrända skivor med musik som bara råkar vara sån musik som jag också gillar, vilket förklarar varför festmusiken som hörs därifrån nästan alltid är bra. Mystery solved! (Och så vann jag precis priset för mest svamliga mening, yay!)). Låten iallafall, helt underbar! Den tillfredsställer både min homoerotikfetish och min vapenfetish (som väl kanske har samma ursprung, vad vet jag) på samma gång.

Skjutvapen i musik återfinns annars mest i hiphop ju, vilket är lite jobbigt eftersom jag tycker nästan all hiphop är totalt meningslös. Fast M.I.A. är ju ett undantag.

Och så lite mer vapen bara för att det är kul:

(Bara för att jag dissade att ha många youtubeklipp i samma inlägg igår. Så går det!)

 
2 kommentarer

Publicerat av på 23 maj 2010 i Film, Musik

 

Etiketter: , , , ,

2 svar till “I want you to do me with a tommy-gun baby

  1. homosexmuel

    26 maj 2010 at 21:48

    vill bara inflika att M.I.A. faktiskt inte är hiphop!!! dancehall/grime vore den korrekta genrebenämningen. Om man nu ska vara sådan!

     
    • MarySaintMary

      26 maj 2010 at 22:33

      Klart du ska. Du är sådan :)

       

Kommentera

 
