RSS

…and she’s holding on my heart like a hand grenade.

24 Maj

Sommarregn. Mysigaste vädret! Jag råkar vara hemma i Finspång just ikväll, och efter att ha spelat gitarr tills händerna* gör för ont känns det som en perfekt kväll för att krypa upp i soffan med en filt och lite inspirerande musik och läsa skriva lite slash**. Kreativitet ftw!

*Ja, får visserligen ont i fingertopparna, men framför allt får jag ont i hela vänsterhanden när jag spelar elgitarr. Har väl fel grepp eller nåt.

**Inspiration här! (Not so worksafe…)

Att se fram emot:

På lördag: Benjamin kommer hem!
Lördag om två veckor: Green Day! <3
Fredag om tre veckor: Examen!

Jag har så mycket att peppa på så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Kan inte sova på nätterna men är pigg ändå. Bara lycklig. Älskar sommaren.

 
7 kommentarer

Publicerat av på 24 maj 2010 i Allmänt

 

Etiketter: ,

7 svar till “…and she’s holding on my heart like a hand grenade.

  1. F

    27 maj 2010 at 19:25

    Är det på din skola eller är det tillsammans med de från Örebros uni.? kram

     
  2. F

    27 maj 2010 at 19:29

    Fingrarna vänjer sig (man får förhårdnader). =) Säg till om du vill börja spela i band… ;)

     
    • MarySaintMary

      27 maj 2010 at 21:27

      Det är bara min skola. Angående det andra förslaget, förlåt, jag är redan uppbokad för det ändamålet :) Men du är ändå för bra för det bandet :P

       
  3. F

    27 maj 2010 at 23:14

    aha oki =) hehe, tack… kram

     
    • MarySaintMary

      28 maj 2010 at 18:01

      jag törs bara spela med folk som är lite halvtaskiga själva, så att jag inte känner mig för dålig :P

       
  4. KajsaLisa

    28 maj 2010 at 20:06

    Man måste uppskatta omväxlingen när det regnar, då hinner man vara kreativ. När solen skiner och värmen är på topp så slappar man ju bara. Synd att man inte kan blogga när det åskar.

     
    • MarySaintMary

      28 maj 2010 at 22:10

      Jo…det åskade till förut och jag drog reflexmässigt ur alla kontakter, men frågan är hur farligt det är i hyreshus, alla ledningar är väl nergrävda ändå? Annars, laptop med batteri + mobilt bredband.

       

Kommentera

 
