RSS

I huvudet på MarySaintMary

01 Jun

Somna 00.00, vakna pigg 06.00, ljust dygnet runt känns det som. Tillbaka i skolan, avläsa, huvudvärk, solglasögon, solösglason, trött! men glad! och sol ute och en och en halv vecka kvar i skolan. Filt och gräs och sol och smulpaj och klasskamrater, fan vad jag kommer sakna’t. Vill leta klänning – och ge mig feedback på bilden, plz – men gräset & solen är mysigare, och sen var klockan plötsligt alldeles för mycket och affärerna har stängt och jag borde ha lagat mat för länge sen men jag ORKAR INTE och VILL INTE prioritera det. Äter fil och imorgon har jag ingen matlåda, men den dagen den sorgen typ. -fast jag tycker det är helt jobbigt- Och det finns tolktjänster ute nu och söka dem borde man ju. Men istället vill man träffa sina klasskompisar och dricka vin och scrappa, omg, scrappa liksom, och bara njuta av den sista tiden och känner att efter ett par glas vin kan det nog bli en aning nostalgiskt och sorgligt och SNART ÄR DET GREEN DAY FÖR I HELVETE och vill peppa med Maria och kolla på Bullet in a Bible men vi har inte tid för det är så mycket annat kul man ska göra. Och starta band och skriva låtar och tillbringa alldeles för mycket tid vid MSN och vara glad ändå eller just därför och OMG GREEN DAY! på lördag och JOAN JETT och fucking JOHNOSSI liksom. Och sova hos en kompis i en lägenhet bredvid Ullevi och köa i soligt väder! Pe;ppPPppPp! Snart är det början av juni, då får jag veta saker och ting. Men det är inte ens snart, det är NU! Avslutningsspex och avslutningschampagnefrukost och avslutningsklänning och avslutningsjävlafylleslag på kvällen indeed! Att mitt huvud inte exploderar är en gåta.

 
11 kommentarer

Publicerat av på 01 juni 2010 i Allmänt

 

Etiketter: , , ,

11 svar till “I huvudet på MarySaintMary

  1. Benjy

    01 juni 2010 at 21:45

    Haha! Du är ju knäpp! Du borde kanske försöka koppla av lite, typ sitta och slappa en liten stund och kolla på nån film eller läsa en bok eller kolla på green day.

     
    • MarySaintMary

      01 juni 2010 at 22:13

      JAG KOLLAR PÅ GREEN DAY NU! OMG! Kopplar inte av ändå :S

       
  2. Charlotte

    01 juni 2010 at 22:02

    Klänningen är skitsnygg! Jag skulle ha köpt den direkt:)

     
    • MarySaintMary

      01 juni 2010 at 22:14

      Funderar på att köpa den imorgon!

       
  3. Elisabeth

    02 juni 2010 at 0:31

    jaaaa. köp klänningen :D

     
    • MarySaintMary

      02 juni 2010 at 17:18

      I DID IT!!!

       
  4. Patsy

    02 juni 2010 at 23:17

    Jättefin klänning!

     
    • MarySaintMary

      03 juni 2010 at 9:50

      Funderar på att köpa ett bredd sidenband i något snygg kontrastfärg och knyta en rosett om midjan så den blir lite mindre…svart.

       
  5. carro

    06 juni 2010 at 16:38

    skitsnygg ´klänning!! har haft nåt liknande själv!

     
    • MarySaintMary

      06 juni 2010 at 18:36

      Jag vet, assnygg, jag har också en liknande, haha. Så nu har jag två!

       

Kommentera

 
