RSS

Tell me when it’s time to say I love you

18 Jun

Är lite oinspirerad på kärlek (MusikOFotoAutomatens veckotema) just nu. Skrev värsta klyschiga kärlekslåten till mitt band häromdagen, sen tog väl inspirationen slut, eller nåt. Tur att andra har inspiration då! Närmare bestämt Billie Joe <3

All I want is you to understand that when I take your hand it’s ‘cause I want to.

(Så, nu får jag aldrig mer använda den klyschan. Nu räcker det! Punkt slut.)

Mina två tidigare musikfotoinlägg på temat: Love is a many splendored thing och …and you give yourself away.

 
8 kommentarer

Publicerat av på 18 juni 2010 i Musik

 

Etiketter: ,

8 svar till “Tell me when it’s time to say I love you

  1. Misswhatsit

    18 juni 2010 at 16:13

    En riktigt bra låt. Jag har inte hört den förr. Det är det fina med MusikOfotoautomaten att man får uppliva ”gamla minnen” och hitta nya favoriter.:)
    Ha en bra fredag!

     
    • MarySaintMary

      19 juni 2010 at 0:23

      Den är ganska nysläppt, men det är en gammal låt som skrevs i början av Green Days karriär. Så jag förstår att du inte har hört den :)

       
  2. Monica o Jacob

    18 juni 2010 at 18:02

    Hihi ingen Hellström idag och jag slipper äta fredagsmask,härlig låt;-)
    Ha det;-)

     
    • MarySaintMary

      19 juni 2010 at 0:23

      Hahahaha :) Ska se vad jag kan rota fram till nästa vecka… *ondskefull göteborgsk smiley*

       
  3. Camilla "Lillagul"

    18 juni 2010 at 19:40

    Tjenixen !
    Ingen låt jag hört innan heller.
    Riktigt bra tyckte jag om den :)
    Trevlig helg !

     
    • MarySaintMary

      19 juni 2010 at 0:24

      Kul att du gillar den :)

       
  4. Pialotta

    19 juni 2010 at 10:27

    Underförbar låt.. aldrig hört den förut.. helt i min smak:) Tack!
    Det är så kul att dela musik.. på så sätt får vi musikdiggare en vinkling på artister och låtar:)

     
    • MarySaintMary

      19 juni 2010 at 12:13

      Mmm, det är en låt som förmedlar känsla med väldigt enkla medel :)

       

Kommentera

 
