RSS

Tvåsamhet is in the air

19 Jun

Bröllopstema på bloggen nu, dagen till ära. MarySaintMary är fortfarande ogift, så ta din chans nu! Dagens tävling har jag valt att kalla

Oh Marry Saint Mary

För kom igen nu, vilket är egentligen coolast att vara gift med, en prinsessa eller ett helgon?

Så, bästa frieriet i kommentarerna nedan (eller i verkligheten) vinner ett fint pris. Inte prinsessan och halva kungariket, men något annat spännande!

(OBS, jag lovar att inte leva i tvåsamhet med någon resten av våra liv, så låt inte den farhågan hindra dig.)

 
13 kommentarer

Publicerat av på 19 juni 2010 i Allmänt

 

Etiketter: ,

13 svar till “Tvåsamhet is in the air

  1. Tobias A

    19 juni 2010 at 14:07

    Gift dig med mig, trots att jag är gay! :D
    Nej det var inte sant, jag gillar även tant. :P
    Jag är ju bi, men tycker ändå du ska svara ja på detta frieri! ;)

     
  2. Eric

    19 juni 2010 at 17:32

    Oh Mary Saint Mary, jag ligger sömnlös på nätterna på grund av dig! Gift dig med mig, så behöver jag inte kallas Manboy längre!

    Kärlek, Eric

     
  3. BJ

    19 juni 2010 at 18:18

    Hi there! I stumbled upon your blog while googling for hot Green Day bandslash, ran it through Google translate, and I must say this is an offer I can’t refuse! Please Mary Saint Mary, just tell me when it’s time to say I love you, and I will write you a song that will knock you off your feet. My beating heart belongs to you. Xoxo, Billie.

     
  4. Torsken

    19 juni 2010 at 19:07

    haha…jag vet redan nu vem som vinner… hade inte behövts några ord, personen hade vunnit ändå!

     
    • Torsken

      19 juni 2010 at 19:24

      MORRRRRRRrrrrr….

       
  5. Benjy

    19 juni 2010 at 21:42

    Marry him or marry me. I’m the one that love you baby can’t you see?
    Ain’t got no future or family tree, but I know what a prince and lover ought to be. I know what a prince and lover ought be.

     
  6. kajsalisasblogg

    20 juni 2010 at 12:58

    Om jag hamnar i den situationen skall jag säga: Älskling jag har accepterat i flera månader att dina skitiga kalsonger ligger bredvid tvättkorgen istället för i den utan frustration. Det måste vara äkta kärlek, vill du gifta dig med mig”

     
    • Freja

      23 juni 2010 at 17:32

      vad vinner man? din kropp??!! hehehehe… … … …

       
  7. Freja

    23 juni 2010 at 17:31

    Du får icke mig, tyvärr..!
    Men kanske, blir inbjuden.
    Till mig.
    Och mitt ex.
    När vi ska ha sex!!!

    (åh nej, jag var försenad..!) =P
    shame on me, big big shame on me…

     
  8. Freja

    23 juni 2010 at 17:35

    såhär gick det till när mentalt illa sjuka lilla jag, ”friade” till mitt ex…
    jag hade snott ringarna (från tidigare…)
    och hade skämtat med honom under dagen att jag var gravid (han var nojjig!) och sedan räckte jag fram en lapp, när vi satt i Klarakyrkan i Stockholm…

     
    • Freja

      23 juni 2010 at 17:36

      som det stod ~ vill du förlova dig med mig?
      Svaret blev positivt…

       
    • MarySaintMary

      23 juni 2010 at 19:20

      Awww, fint :)

      Priset kommer att meddelas snart, på bloggen. men det är inte min kropp, tyvärr :P

       

Kommentera

 
