RSS

I’m in the band!

23 Jun

Hej, jag har inte haft tid att blogga för jag har repat med mitt band och sånt. Jag skriver dessutom detta enbart för att få skryta om att jag har ett band. Vi har en låt, den har jag skrivit, bara det är ju också totally awesome. Känner nu dessutom att jag hamnat i en win-win-situation: enda orsaken till att sluta spela med bandet är om jag skulle få ett jobb så jag var tvungen att flytta. Och jobb vill jag ju ha! Om jag inte får jobb kan jag fortsätta satsa på min, hehe, musikkarriär. (Nä, så känner jag inte alls, jag är typ deprimerad för att jag inte kan få både och. Men att tänka positivt ska ju vara bra har jag hört.) Sen har jag kollat lite på film och hängt lite med folk och ätit jordgubbar och annat trevligt som man bör göra på sitt…eh…”sommarlov”, säger vi.

För övrigt är en vinnare utsedd i Oh Marry Saint Mary-tävlingen, och kommer att publiceras här inom kort!

 
10 kommentarer

Publicerat av på 23 juni 2010 i Allmänt

 

Etiketter: ,

10 svar till “I’m in the band!

  1. F. Karanta

    23 juni 2010 at 15:47

    jag vill med ha ett band..! ;P
    vad heter ni, finns det på youtube, än? ;)

     
    • MarySaintMary

      23 juni 2010 at 17:03

      Vi heter The Secret Life of Saints. Vi har repat en och halv gång, så nä, finns inte på Youtube. Än. Men jag lovar att meddela när vi gör.

       
  2. Freja

    23 juni 2010 at 17:26

    Okej =) snyggt namn! lycka till!

     
    • MarySaintMary

      23 juni 2010 at 19:19

      Tack!

       
  3. K

    23 juni 2010 at 20:41

    sommarlov?! du har ju jour!
    men bra att du har ett tidsfördriv medans du har jouren :)

     
    • MarySaintMary

      23 juni 2010 at 21:14

      Just det, så heter det ja. Det måste jag komma ihåg!

       
  4. carro

    24 juni 2010 at 6:56

    skulle också vilja vara med i ett band, synd bara att man e tondöv…;/

     
    • MarySaintMary

      24 juni 2010 at 11:45

      Du kanske kan lära dig spela trummor?

       
  5. KajsaLisa

    27 juni 2010 at 15:12

    Väntar med spänning på första youtubeklippet med bandet.

     
    • MarySaintMary

      27 juni 2010 at 21:59

      Hehe…det lär ju dyka upp i bloggen. Men kanske dröjer ett tag.

       

Kommentera

 
