RSS

Jag är sämst

01 Jul

Gaah, jag hatar att vara ensam en hel dag utan att göra nåt eller få nån input, jag blir inåtvänd x100 och på sepe-humör. Och allt som är jobbigt blir hundra gånger jobbigare och dessutom tycker jag synd om mig själv för att jag inte har något roligare att göra än bara vara hemma.

Men man kan ju passa på att göra saker! TROR JAG JA! Jag är sämst på att göra saker när jag har en hel dag på mig att göra dem. Lista på saker jag hade tänkt att jag skulle göra under dagen:

* Gå och handla
* Laga mat
* Montera ihop Ikea-prylar
* Söka jobb
* Hitta på nån bra ursäkt att gå ut i det fina vädret
* Softa vid datorn när jag var klar med allt det

Lista på saker jag har gjort:

* Monterat ihop Ikea-prylar (de lättaste, har fem av sju grejer kvar)
* Suttit vid datorn

Ge mig ett liv!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 01 juli 2010 i Allmänt

 

Etiketter: ,

2 svar till “Jag är sämst

  1. Mia

    05 juli 2010 at 4:27

    Undrar hur det kan komma sig att jag känner igen det där fenomenet…*suckar*

     
    • MarySaintMary

      05 juli 2010 at 23:35

      Hehe, alltid skönt att veta att man inte är ensam iallafall.

       

Kommentera

 
