RSS

He’s drunk, he tastes like candy, he’s so beautiful

03 Jul

Fyra favoritartister vill Pialotta på MusikOFotoAutomaten ha denna vecka, och det får hon så gärna!

Hole, med Courtney Love i spetsen, är helt underbara och jag har sagt det förut  men det tål att sägas igen: Celebrity Skin måste vara en av tidernas bästa album. Här är Awful, från den skivan:

Nyfunna  älsklingar är My Chemical Romance. Det finns ju många bra killband, men, jag kan inte förneka det: de bästa killbanden är de där jag vill ligga med sångaren. Det ger liksom mer känsla åt allting. Är helt kär i The Black Parade, som I Don’t Love You är med på:

Tori <3 Det Tori Amos inte kan göra med ett piano är inte värt att göras. Fina melodier och skitbra texter gör inte saken sämre. Jag kan typ gråta när jag lyssnar på Tori fast jag inte vet varför. Silent All These Years:

Ingen som läser min blogg kan väl ha missat att jag ÄLSKAR Green Day. Iallafall deras två senaste skivor. Och underbara Billie Joe! 21st Century Breakdown:

 
4 kommentarer

Publicerat av på 03 juli 2010 i Musik

 

Etiketter: , , , ,

4 svar till “He’s drunk, he tastes like candy, he’s so beautiful

  1. Lena

    04 juli 2010 at 20:02

    Du hade valt riktigt bra låtar. ingen av dessa artister är något som jag brukar lyssna på speciellt mycket…men låtarna var bra…speciellt Creen Day och Courtney Love

     
    • MarySaintMary

      04 juli 2010 at 21:45

      Kul att du gillar det!

       
  2. Camilla "Lillagul"

    05 juli 2010 at 9:36

    Tjingeling !
    Inget att gnälla på denna gången *fniss*
    Gillade alla låtarna faktiskt :)

     
    • MarySaintMary

      05 juli 2010 at 23:36

      Oh noes, måste hitta nåt med Håkan till nästa vecka :P :)

       

Kommentera

 
