RSS

My gay boyfriend & japanska produktbeskrivningar

04 Jul

Älskar att både min pojkvän och mina vänner är världens bästa! Idag kom Benjamin hem från Peace & Love iklädd den här totally awesome t-shirten:

Igår festade jag med Tobias och hans kompisar, och fick äntligen min efterlängtade Japan-present: en assnygg plåtväska från Lush med blandade produkter! Tyvärr fattar jag inte riktigt vad prylarna ska användas till eftersom texten är på japanska, men jag tänkte att om jag lägger upp bilder på dem här så kan säkert någon av alla mina awesome läsare översätta åt mig, ok?

Gårdagens, och dagens, mest överanvända ord: Awesome!

 
6 kommentarer

Publicerat av på 04 juli 2010 i Allmänt, Hett

 

Etiketter: , , ,

6 svar till “My gay boyfriend & japanska produktbeskrivningar

  1. Daniel

    04 juli 2010 at 20:38

    den översta har överskriften ”paradise”, den nedre ”freeze” resten blev alldeles för jobbigt att urtyda.

     
    • MarySaintMary

      04 juli 2010 at 21:36

      Tack så mycket, det räcker med namnen, jag tror jag har klurat ut vilka produkter det motsvarar :)

       
  2. Tobias A

    05 juli 2010 at 0:35

    ajaj kapten. ;)

     
    • MarySaintMary

      05 juli 2010 at 23:34

      Erkänn att du är avundsjuk nu!

       
  3. Benjy

    07 juli 2010 at 0:03

    jag visste att du skulle gilla tröjan. SOM ÄR GJORD AV BAMBU!

     
    • MarySaintMary

      07 juli 2010 at 17:14

      Du kan va gjord av bambu!

       

Kommentera

 
