RSS

Upp&ner

28 Jul

Jag har så lätt för att bli beroende av personer, och det gör att de får makt över mig. Och även om personen inte utnyttjar det och kanske inte ens vet om det, så påverkar det mig. Jag gör saker jag inte skulle göra annars, jag struntar i att göra saker jag borde göra. Det värsta är att jag blir ledsen över saker som jag inte har den minsta rätt att bli ledsen över. Jag blir så lätt besviken, och jag hatar det. Att glädje alltid måste stå i exakt proportion till besvikelse kommer jag nog aldrig att förlika mig med. Och jag funderar på vilket som är bäst, må hyfsat jämt, eller överlycklig ena stunden och uppgivet ledsen i andra. Borde jag lägga ner det som gör mig labil, och leva ett stillsamt och tråkigt liv istället?

 
2 kommentarer

Publicerat av på 28 juli 2010 i Allmänt

 

Etiketter:

2 svar till “Upp&ner

  1. Elisabeth

    29 juli 2010 at 0:19

    i know the feeling

     
  2. Torsken

    29 juli 2010 at 12:50

    kom hit å var lycklig i alla dina dar :)

     

Kommentera

 
