RSS

Istället för sömn: förvirring

09 Aug

Strax efter att vi somnat inatt utspelar sig följande:
Benjy: *sätter sig upp och styr med nåt*
Mary: Älskling, vad gör du?
B: …måste kolla så lampan funkar bara…
M: Jaha, gjorde den det då?
B: Mmm.
M: Men den lyste ju inte?
B: Joho.
M: Jag såg inget iallafall.
B: Men jag tände och släckte jättesnabbt, så du hann inte se.
M: Mmm, okej, godnatt.

Lite senare:
B: ..men det är alldeles för mycket!
M: Vadå för mycket?
B: I tallriken!
M: Jaha, orkar du inte äta upp?
B: Jo men det går ju inte att flytta den när det är så mycket yoghurt i!
M: Ojdå, du hällde i för mycket alltså?
B: Nej, DU!
M: Förlåt. Godnatt.

 
4 kommentarer

Publicerat av på 09 augusti 2010 i Allmänt

 

Etiketter: ,

4 svar till “Istället för sömn: förvirring

  1. Benjy

    09 augusti 2010 at 17:07

    Hahahahaha! Jag är bäst!

     
    • MarySaintMary

      10 augusti 2010 at 23:05

      Jadå, jag är lite bättre bara ;)

       
  2. Torsken

    09 augusti 2010 at 18:22

    haha…

     
  3. Patsy

    12 augusti 2010 at 8:17

    Hahahaha, jag dör!

     

Kommentera

 
