RSS

Inatt jag drömde

17 Aug

Jag har börjat drömma helt galet mycket (eller komma ihåg vad jag drömmer, om man vill vara sån) på sistone. Inatt hann jag till exempel drömma

1) att Benjamins familjs hus brann upp när jag var där, skitläskigt, det kom rök ur alla elkontakter.

2) att jag vaknade upp och berättade för någon att jag hade drömt det samt förklarade hur konstigt det var att huset inte stod där det brukade utan istället där min mormor bor.

3) att jag somnade om och drömde att jag fick ett frilansuppdrag i Norrköping tillsammans med en tolk som bara: ”Bara så du vet så är det såhär jag jobbar: när den hörande frågar den döva nåt så tolkar jag det till teckenspråk, och du tolkar det den döva svarar. Fattar du?”

4) att jag vaknade igen och blev osäker på om jag hade fått jobbet på riktigt eller om det bara var en dröm.

Metadrömmar ftw!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 17 augusti 2010 i Allmänt

 

Etiketter: , ,

2 svar till “Inatt jag drömde

  1. Benjy

    18 augusti 2010 at 10:17

    Du borde se Inception!

     
    • MarySaintMary

      19 augusti 2010 at 10:19

      Jag vill!

       

Kommentera

 
