RSS

Men…var är det där skogsröjet egentligen?

01 Sep

Tänk vad som kan hända när en yngre generation tar de äldres uttryck och gör till sina egna. Stackars mannen som såg anslaget om Skogsröjet och bara: ”Jaaa! Äntligen! Det var länge sen jag var ute i skogen och tog mig en ordentlig röjarrunda. Det har växt upp så mycket sly de senaste åren, och äntligen kan jag få träffa några likasinnade lumberjacks!” Varpå han tog sin yxa, slipade den väl, och begav sig till den anvisade platsen. Han måste ju ha blivit förvirrad när han såg alla hårdrockare, men ändå försökte han göra sitt bästa, vifta lite med yxan, leta reda på några träd…och blev så totalt missförstådd.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 01 september 2010 i Allmänt

 

Etiketter: ,

2 svar till “Men…var är det där skogsröjet egentligen?

  1. Elisabeth

    02 september 2010 at 4:52

    haha.
    jag ser det mer som att han nästan hytter med den och bah ”släpp in mig, annars ska ni få se på andra bullar”

     
    • MarySaintMary

      03 september 2010 at 12:24

      Haha, men det var nog mer så det var också :)

       

Kommentera

 
