RSS

We’re not living in America, and we’re kinda sorry

19 Nov

Yay! Såg nu på morgonen när jag startade mobilen att jag fått mail från My Chemical Romance och de bara: Vi har skickat din order! (Den här alltså.) Blev dock lite full i skratt när jag läste deras beräknade leveranstid.

Kul att de måste ha kommit på värsta smarta expressleveransen som skickar boxen från USA till Sverige på fyra arbetsdagar! Dock, tillåt mig tvivla en aning.

Kände nu att det här inlägget var totalt ointressant, så här får ni även nya MCR-videon, Sing (här hör jag samtliga mina läsare utbrista i ett ironiskt ”Yay.”):

Visst är den helt awesome!? Som en angsty fan fiction!

 
7 kommentarer

Publicerat av på 19 november 2010 i Musik

 

Etiketter:

7 svar till “We’re not living in America, and we’re kinda sorry

  1. Hansen

    19 november 2010 at 14:32

    ADVANCED order, jag läste AWESOME order. Fel men kanske rätt?

     
    • MarySaintMary

      19 november 2010 at 17:55

      Väldigt rätt :)

       
  2. Patsy

    19 november 2010 at 17:50

    Du, det är möjligt! När jag beställt kläder från USA har de kommit på så kort tid, en gång beställde jag på en torsdag och fick det på måndagen så det är ICKE omöjligt! :) Hav förtröstan!

     
    • MarySaintMary

      20 november 2010 at 11:57

      Nämen, nu fick jag ju upp förhoppningarna! :D :S :D

       
  3. Patsy

    20 november 2010 at 22:58

    Ja, du får det säkert i nästa vecka. :)
    Det borde du få i alla fall.

     
  4. kajsalisasblogg

    21 november 2010 at 19:51

    Det är egentligen inte så underligt om dom använder typ DHL och flyg. Fast det kanske inte är så vanligt att man bemödar sig att använda sådana system för privatkunder. Själv har jag varit med om en tvådagarsleverans av en jacka jag reklamerade efter att jag stötte på och var lite vass i käften.

     
    • MarySaintMary

      23 november 2010 at 20:44

      Duktigt! Men nu är iallafall datumet överskridet. Jag lär ju blogga den när den kommer :)

       

Kommentera

 
