RSS

You only hear the music when your heart begins to break

24 Nov

Nördar Danger Days. Har varit duktig och väntat till utgivningsdagen! Försöker varva med nåt annat ibland för att inte snöa in totalt. Men ohmygod I loves it! Snabb sammanfattning, lär ju skriva mer om den senare:

[X] Driv
[X] Rock n Roll
[  ] Songs that make you slit your wrists
[X] Bowie
[  ] Emo
[X] Twilight
[X] Vemod
[X] Hopp
[/] Döden
[X] Konceptplatta
[/] Elektroniskt
[X] USAs nationalsång
[  ] En besvikelse efter The Black Parade
[X] Revolution
[X] Awesomeness

 
5 kommentarer

Publicerat av på 24 november 2010 i Musik

 

Etiketter:

5 svar till “You only hear the music when your heart begins to break

  1. kajsalisasblogg

    26 november 2010 at 23:54

    Skickar över något mer du kan varva ned till och frågat efter, sorry för den långa leveranstiden.
    HEUREKA !!!!!!!!! Jag har äntligen funnit den. Videon där en blond kvinnlig rocksångerska går runt och klämmer på manliga muskelknuttar i badbyxor som ser ut som menlösa fån. One of a kind, men den finns. En 30 år gammal Stonescover, men skitbra faktiskt. Gör nog ett inlägg på det här om ett tag, tänkte länka till dig eftersom du gav mig iden. Säg till ifall det inte är ok så struntar jag i att blanda in dig, men jag brukar länka bloggare som ger mig ideer.
    Här kommer den:

     
    • MarySaintMary

      27 november 2010 at 11:56

      Oj, 30 år sen dessutom. Inte går det framåt direkt! Jag tänkte lägga fram förslag på poledancande killar i nån av våra videos framöver. Jag hoppas jag får igenom det med de två grabbarna i bandet :P

      Länka på, det är bara kul!

       
  2. Hansen

    28 november 2010 at 19:19

    Går icke!

     
    • MarySaintMary

      28 november 2010 at 19:44

      Ja, alltså, DU behöver inte göra det.

       

Kommentera

 
