RSS

Kära dagbok…

08 Dec

…idag har jag varit i Norrköping och inhandlat lite presenter. Inget lätt uppdrag, eftersom min kära pojkvän som fyller 25 på måndag envisas med att inte önska sig något (”jag vill inte uppmuntra köphysterin!”), samtidigt som han förväntar sig något extraordinärt (”det är ju faktiskt min 25-årsdag!”). Hej och hå. Skriver dock inte mer om det nu, det händer ju faktiskt att han läser min blogg ibland. Istället kan jag skriva att den dyraste presenten jag handlade var till mig själv, inte helt otippat. Att mode faller mig i smaken händer ju ungefär en gång per decennium, så det gäller att passa på när det råkar sammanfalla. Har därför köpt ännu en av H&Ms snygga jackor. (Eller kappor eller vad fan det heter. Orka kunna skriva om kläder.) FashionMary låter dock hälsa att hon inte är tillräckligt snygg i håret för att fotas med den, så ni får gissa hur den ser ut. Ledtråd: The Black Parade goes höstkatalog.

För övrigt har jag skaffat en tumblr, vi får se hur länge jag orkar hålla den igång. Kan tänka mig att vissa av mina läsare gillar den (japp, jag menar DIG!, IP-nummer som slutar på 10.40) och att andra bara: öh, va?

Den finns iallafall på http://marysaintmary.tumblr.com.

 

 
2 kommentarer

Publicerat av på 08 december 2010 i Allmänt

 

Etiketter: ,

2 svar till “Kära dagbok…

  1. KajsaLisa

    08 december 2010 at 20:42

    Tycker det verkar som bloggar ( modebloggar ) där det skrivs om kläder inte skriver så mycket , mest foton. ( För att slippa skriva ) Vi får väl associera fritt kring jackor och My Chemical Romance kan ju bli spännande innanför pannbenet. Kan inte ens mitt eget IP nummer men troligen har jag väl ett jag också.

     
    • MarySaintMary

      08 december 2010 at 21:08

      Jag funderade på att ta ett kort, sen såg jag framför mig hur blogginlägget skulle se ut och bara…nej.

      Angående IP-nummer, jag kan se det när du lämnar en kommentar, men det är lugnt, jag tänker inte lämna ut det till USA :D

       

Kommentera

 
