RSS

Ge mig nåt som tar mig någonstans

10 Dec

Orkar inte med nånting. Orkar inte ens boka biljetterna till My Chemical Romance (som släpps idag) eftersom jag inte vet vem jag ska gå med och det känns för sorgligt att bara boka en.

Så här tycker jag för övrigt att det borde vara att spela i ett band.

Edit: Kom precis på att jag drömde inatt att jag fick California 2019-boxen. Den innehöll följande: Ett set med byggklossar som man fick bygga ihop själv för att det skulle bli en box. Ett ”omslagspapper” man skulle sätta runt klossarna. En jättetjock fotobok. Två pärlhalsband. Ett halsband med ett hjärta (som ett brythjärta som man  hade när man var liten, fast inte brutet).

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 10 december 2010 i Allmänt

 

Etiketter:

Kommentera

 
