RSS

Frustrationen

14 Dec

Men alltså JAG ORKAR INTE! Har ringt och tjatat på Vallonbygden i över två veckor nu om garage som jag blivit lovad från den andra december (dock ej officiellt förrän den 15:e, vilket har gjort mina klagomål till mer gnäll än argumenterande). Jag har nog ringt fyra-fem gånger och det har hela tiden varit problem med nycklarna, de har inte fått in nycklarna, de ska snart få in nycklarna, de måste byta lås för de har inte fått in nycklarna, osv. Meanwhile in bibliotekets gratisparkering har mitt bilbatteri frusit ihjäl och bilen har inte startat förrän den fick en rejäl dos annat bilbatteri, och imorgon ska jag åka på jobb tidigt på morgonen vilket gör att det är AV YTTERSTA VIKT att min bil får bo i ett hus i natt. Men strax innan jag skulle börja jobba idag ringer Vallonbygden och meddelar att jag kan hämta nycklarna. Yey! Stressar dit som en idiot för att få nycklarna så att bilen kan få softa i garaget inatt. Jobbar, repar, och kommer äntligen hem, låser upp garagedörren och bara: NÄMEN VAD KUL! 4 däck, en stor hög med något som ser ut som ~10 stycken lysrör (har dock ingen jävla aning egentligen och jag hoppas inte det var lysrör för jag körde över dom), ett skitstort gosedjur, ett stort plast/gummiskynke med obestämbart användningsområde samt diverse skräp. Det går nästan att köra in bilen så pass att jag får igen garageporten. Nästan. Fuck fuckity fuck fuck.

Ps. Fast pappa bytte batteri i bilen förut så den startar nog ändå. Ds.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 december 2010 i Allmänt

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
