RSS

Musikåret 2010

07 Jan

Precis som förra året har jag misslyckats kapitalt med att försöka göra någon slags lista över det gångna årets bästa låtar. Jag kommer alltid på alldeles för sent att jag inte har lyssnat in mig på nånting och så blir listan typ 10 Green Day-låtar (2009) eller 10 My Chemical Romance-låtar (2010). Så jag tänkte försöka mig på ett nytt grepp i år. Det blir typ The MarySaintMary-awards till artister/band/låtar/videor/skivor jag gillar och så behöver jag inte sitta och välja och bestämma vad som är lite bättre än något annat. Det är iallafall bara hopplöst, hur ska man kunna jämföra exempelvis We No Speak Americano med Christian Kjellvander med Bring Me The Horizon liksom? Näpp. Nu blir det dessutom en riktigt låååång musikserie att plåga alla mina bloggläsare med. Mwahahaha!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 07 januari 2011 i Musik

 

Kommentera

 
