RSS

2010: Årets danslåt

24 Feb

Jag har egentligen inte så mycket att säga om den här låten, mer än att den är skön! Jag lyssnar inte direkt på sån här musik i vanliga fall så jag har inte så mycket att jämföra med (det känns som att jag har skrivit det här förut!). Första gången jag hörde låten var på min examensfest iallafall, alla hatade den och jag tyckte den var cool. Yolanda Be Cool & DCup: We No Speak Americano:

Videon är en remix av originalframförandet: Tu vuo fa l’Americano med Renato Carosone. Som också är awesome såklart!

 
1 kommentar

Publicerat av på 24 februari 2011 i Musik

 

Etiketter: ,

Ett svar till “2010: Årets danslåt

  1. Patsy

    25 februari 2011 at 11:12

    Haha, den är fan asskön den där låten!

     

Kommentera

 
