RSS

MarySaintMary ger ett råd

07 Mar

Rådet lyder: byt inte saliv med okända människor på krogen. Nu har jag typ svininfluensan. Och så oroar sig folk  över hiv och hepatit vid ”lösa relationer”, men det är ju ändå relativt lätt att skydda sig emot. (Om man inte slickar upp random folks blod från random diskbänkar eller så men sånt sysslar inte jag med.) När uppfinns hångelkondomen? (Och hur skulle den se ut?)

Alla eventuella frågetecken kring det här osammanhängande blogginlägget skyller jag på feber.

 
6 kommentarer

Publicerat av på 07 mars 2011 i Allmänt

 

Etiketter: ,

6 svar till “MarySaintMary ger ett råd

  1. Patsy

    07 mars 2011 at 11:32

    LOL. Jag ”råkade”hångla med en kille med munsår en gång, fast jag fick inte munsår, däremot förde jag över smittan till Maya så hon fick munsår.

     
    • MarySaintMary

      07 mars 2011 at 12:21

      Haha, fail!

       
  2. KajsaLisa

    08 mars 2011 at 19:58

    Det går att skydda tungan, men att dricka öl som smakar gummi är ingen höjdare. Jag har lagt in en sista hälsning från den här skitportalen nu ;)

     
    • MarySaintMary

      12 mars 2011 at 13:45

      Det gäller att avsluta med stil :)

       
  3. Sistermy

    10 mars 2011 at 10:26

    Krya på dig!

    Hahahaha, Slicka upp folks blod…. hehe
    jag är lite ”speciell”… Sysslar Inte med det dock….

     
    • MarySaintMary

      12 mars 2011 at 13:47

      Tack!

      Det var några på festen som lekte knivleken (hugga med en kniv jättesnabbt mellan fingrarna utan att träffa fingrarna, du vet. Fast man alltid träffar fingrarna). Så det blev lite blodigt och det ena ledde till det andra. För mer detaljer får du fråga Benjamin.

       

Kommentera

 
