RSS

Musik att slumra till

20 Maj

10. En låt som får dig att somna

Jag tycker inte det är jätteskönt att somna till musik egentligen, för den stör min sömn eftersom jag ligger och tänker på den, vaknar till när en ny låt börjar osv. Andra älskar ju att sova till musik, Benjamin somnade till Dimmu Borgir en gång så jag fick gå och ta av honom hörlurarna efter ett tag eftersom jag märkte att han hade hjärtklappning när han sov. Hur bra sömnen var vet jag inte men han gillar ju tydligen sånt iallafall.

Men om jag ska välja en låt som jag tycker är lite mysig och sövande så väljer jag Teardrop med Massive Attack (1998).

Dock att det finns risk för mardrömmar om man ser videon samtidigt, så här är en Spotifylänk också.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 20 maj 2011 i Musik

 

Etiketter: , ,

2 svar till “Musik att slumra till

  1. Sofia Finnved

    12 januari 2012 at 22:58

    Stackars Benja! Hahahaha

     
    • MarySaintMary

      13 januari 2012 at 14:08

      Äh, han fick faktiskt skylla sig själv!

       

Kommentera

 
