RSS

Yesterday was Thursday

03 Jun

14. En låt som ingen tror att jag skulle älska

Jag tror att de flesta som jag känner vet att jag har en väldigt blandad musiksmak. Men den här låten hatar ju alla så kanske blir någon förvånad över att jag gillar den:

Jag tycker faktiskt hon har fått oförtjänt mycket kritik. Visst, texten är fruktansvärt banal och sången är autotunad in absurdum, men kom igen, ni kan inte säga att den inte är catchy! Men för er som ändå av någon anledning inte gillar det här skickar jag även med min favoritparodi:

 
3 kommentarer

Publicerat av på 03 juni 2011 i Musik

 

Etiketter: , , ,

3 svar till “Yesterday was Thursday

  1. Hannah

    05 juni 2011 at 20:33

    Oh I’m so with you. It’s a catchy tune!

     
  2. kajsalisasblogg

    06 juni 2011 at 1:08

    Suck, varför lyckas jag alltid kommentera fel inlägg på WP. Klicka där uppe inte där nere, men är man invand metrobloggare så är man väl det :(

     
    • MarySaintMary

      08 juni 2011 at 8:31

      Oh Snap! ;)

       

Kommentera

 
