RSS

Nyhetstorka

21 Jun

Nu har lokalpressen äntligen uppmärksammat min bragd att skriva 2,0 på högskoleprovet! Bland Folkbladets nyheter om att musikskolan ska flytta, att finspångsborna är oroliga när röntgenavdelningen ska läggas ner samt att ett stenblock fallit ner på en obskyr småväg finns nu detta (klicka på bilden för att komma till hela intervjun):

Jorå. Känns ungefär som förväntat faktiskt. Älskar att reportern tog med att jag och min pojkvän brukar ”nörda Wikipedia” tillsammans. Men alltså…pratar jag med sådär mycket utropstecken? (Kanske när jag är nervös.) Bilden fick jag ta själv och skicka in för övrigt, blev väl sådär.

Ska också passa på att göra lite reklam om det är nån som är intresserad av att gå på Iron Maiden på Ullevi första juli. Benjamin har en auktion på två biljetter uppe på Tradera här. Den går ut snart, så in och buda med er! De är bara uppe i 300 kr i skrivande stund. Billigt!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 21 juni 2011 i Allmänt

 

Etiketter: , ,

Kommentera

 
