RSS

Varför jag inte bloggat på en vecka

29 Aug

Måndag: Körde ett flyttlass till Örebro.

Tisdag: Packade ner saker hela dagen.

Onsdag: Lekte på Bodaborg hela dagen med familjen Höglund, som jag inte kommer träffa samlad igen på ett bra tag. Den är nu inom en snar framtid utspridd över Umeå, Borlänge, Örebro, Finspång och Au-jävla-stralien.

Torsdag: Flyttade hela vårt hem till Brickebacken. Började 7, slutade 11.

Fredag: Gick upp, dammsög, duschade, åkte till Göteborg.

Lördag: Var på världens mest episka bröllop mellan Sanna och Aron Björk! Exempel på inslag: halv symfoniorkester i kyrkan, en Star Wars-låt som utgångsmarsch, abonnerad spårvagn till festlokalen, trerättersmiddag med en miljon tal, en spexig marschorkester, sång på isländska, öppen bar, storband, ett golv fyllt med valsande par.

Söndag: Körde hem från Göteborg (jag är fortfarande inte sams med Göteborgs bilvägar, grät hysteriskt och körde fel även denna gång), packade upp lådor.

Måndag: Hittade ett öppet nätverk som jag kan använda tills Bahnhof kickar igång mitt (aldrig mer Tele2). Tack snälla grannar, jag visste väl att det låg karma i okrypterat wifi!

 
3 kommentarer

Publicerat av på 29 augusti 2011 i Allmänt

 

Etiketter:

3 svar till “Varför jag inte bloggat på en vecka

  1. Torsken

    30 augusti 2011 at 12:53

    Jao…måste flytta exakt den dagen…”för nästa dag är det någon annan som vill använda hissen”

    MarySaintMary (ingabrevhittack@hotmail.com) om …hard work, work!:

    Men måste ni flytta ut exakt samma dag också?

     
    • MarySaintMary

      30 augusti 2011 at 17:03

      Det var ju värdelöst!

       
  2. Tele2

    05 september 2011 at 14:47

    Hej Oh Mary Saint Mary,

    Det är tråkigt att läsa att du aldrig mer vill ha Tele2. Om det finns något du önskar hjälp med eller vill framföra till oss så vi kan förbättras får du gärna mejla mig på michaela.lindell@tele2.com.

    Med vänliga hälsningar

    Michaela Lindell, Tele2

    michaela.lindell@tele2.com

     

Kommentera

 
