RSS

Fast jag menade inte så

18 Sep

Tror att ni missförstod mig lite i förra inlägget. Eller det var väl snarare jag som var otydlig. Det har inget med läsarantal att göra att jag inte skriver. Snarare så att en person som jag alltid har bollat bloggen med och som har varit en trogen läsare ända sedan jag började blogga har typ…sagt upp kontakten med mig och nu känner jag mig opeppad (på allt, men speciellt på bloggen). ”En tredjedel av mina läsare” var alltså ett försök till en humoristisk referens till att jag hade så få läsare från början att en person = en tredjedel. Men fail på den alltså. Tack för snälla kommentarer iallafall.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 18 september 2011 i Allmänt

 

Etiketter:

2 svar till “Fast jag menade inte så

  1. kajsalisasblogg

    21 september 2011 at 23:01

    Vi andra väntar på dig så länge och den saknade kommer säkert tillbaka så småningom. See it from the bright side och ge inte upp.

     
    • MarySaintMary

      22 september 2011 at 20:31

      Tack :)

       

Kommentera

 
